Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg under november 2009

Av Jennifer - 1 november 2009 19:38

...........kan man ju inte låta bli att ropa- SM GUUULD SM GUUULD! Herregud så trevligt. Vilken fantastisk dag. Det var AIK s tur i år. 1998 var senast. Gött! :-)

Av Jennifer - 1 november 2009 08:22

Min nya stol! Blocketfynd!  

Det är första november...Vinter..Och inte en gnutta snö har man sett.

Idag blir det en lugn och skön dag med lite pyssel hemma. Jag är så sugen på att börja med julkorten men vi får se.

Jag fick bla presentkort på Panduro i går på min födelsedag. Åhh vad roligt!

Vi ska åka till Barnens farfars grav och tända ljus. Byta till vinterdäck. Sen ska jag förbereda inför morgondagens festligheter med bonusdottern. Vi ska till The Studio! Såå spännande!

Förresten , stolen som levererades i går var heeelt underbar. Ska lägga in bild.


Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards