Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Jennifer - 19 november 2009 20:05

   I går fick Jesper följa med till jobbet. han har varit lite förkyld ett tag och hostan vill inte ge med sig. Han är ju lite astmatisk så det blir väldigt jobbigt för honom att vara på dagis. Det är ju full rulle och högt tempo. Därför fick han vara med mig. Han var superduktig och gnällde inte en gång. Jättemysigt.

Jag hittade inte min plånbok i går på jobbet. Jag var helt säker på att den låg i vagnen då så jag blev inte ett dugg nervös. Vi var i Sollentuna Centrum kvällen innan och Jakob satt i vagnen när jag handlade på ICA.

När jag kollade i vagnen i bilen så låg den inte där. Då tänkte jag att den låg hemma på skänken. När jag kom hem så fanns den inte där heller!!! PANIK! Jag börjar leta igenom bilen med Martins mekarlampa. Jag ringer till alla ställen vi varit på tisdagskvällen, Mc Donalds, ICA, banken och sist polisens hittegods i Sollentuna. Äh jag höll på bryta ihop. Jag ringer till spärrservice och när jag har lämnat personnummer osv till henne och hon skall börja spärra hittar Martin plånboken! I skötväskan! Jag glömde bort att vi hade skötväskan med oss! Åhh vad skönt.

Vi städade i går för Martin skulle ev ha åkt till Göteborg i kväll men det blir i morgonbitti i stället.

I dag var mamma och pappa och hämtade Jesper för liten minisemester :-) i Bålsta.

Han var alldeles uppspelt och glad. Jag ska köra dit Jakob i morgon för jag och min man ska ut och äta middag i morgon! <3 Najs! I dag efter jobbet var jag till IKEA och handlade lite ljus och servetter.

Jag har börjat med julkorten och är precis klar med adventsstaken. Jag har gjort siffror av papp som jag målat och satt på silvertråd. Bild kommer. Nä nu ska jag fixa och dona lite innanläggdags!

Ovido - Quiz & Flashcards