Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg under oktober 2009

Av Jennifer - 31 oktober 2009 21:53

Min fina besticklåda      Idag fick jag frukost på sängen av min familj! Lilleman såg mest förrvirrad ut men femåringen sjöng för full hals! :-Har haft släkt och vänner här i dag på fika. Heelt underbart. Massor av grattisönskningar. Jag fick en fantastisk present av mina föräldrar. Den underbara besticklådan jag har trånat efter jättelänge. Mamma, pappa och lillebror stannade kvar på middag. Bonusdottern som inte bor hemma längre kom också och hälsade på.

Jag lägger in bild på besticklådan.


God natt

Av Jennifer - 30 oktober 2009 20:05

Har haft en toppendag! Först jobb till 12. Sen lunch på stan, ENSAM. Sen lite Shopping på stan, ENSAM. :-) Jag shoppade både lite kläder , en adventskalender till stora killen med Playmobil riddare i!! Sen handlade jag världens sötaste spöke. Sen blev man hämtad på stationen. Sen sålde jag grejjer som jag satt ut på Blocket där killen tyckte att det var så fint så han betalade mer än vad jag satt i annonsen. Sen bakade jag havrebollar till kalaset i morgon. Nu har vi ätit en goood middag och druckit ett glas vin. NU är det fredagsmyyyyys!! Och i morgon kommer stolen som jag köpt av ett par från Surahammar som mina underbara föräldrar har varit och hämtat åt mig! Kärlek <3<3<3

 

Skapa flashcards