Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Jennifer - 21 november 2009 09:50

Åhh vilken fantastisk kväll! Efter allt åkande fram och tillbaka så tog jag pendeln till centralen och mötte upp Martin. Vi åkte ut till Hammarby Sjöstad och tog en liten prommenad. Halv sju var bordet bokat. Maten var heeelt fantastisk. Jag drack rött vin. Till förrät åt jag grillad haulomi med grekiskt vinegrette. Oliver och vitlök. Martin åt Nachos. Till varmrätt åt vi Grillad ryggbiff med country fries och vitlökssmör. Helt perfekt kött. Ljusrosa och mört. Sen var vi proppmätta. Jag klämde dock i mig en chokladtryffel till cappouchinon. Gudagott. Jag kan verkligen rekomendera Jimmys Marina.

Sen tog vi färjan över till söder och promenerade ner till slottskajen. Sen tog vi taxi hem.

Sovit som en stock. Ätit frukost framför tv.n Underbart...

Fast jag saknar killarna nu och det ska bli kul att hämta dom i dag.

Fast först ska jag jaga upp Martin och ut och gå i solen!

Ovido - Quiz & Flashcards