Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Jennifer - 11 november 2009 21:48

Jag fick mitt efterlängtade förkläde av min kompis Helena!!! Åhh jag är såå glad så glad!

Nu jädrar ska jag va snygg när jag bakar årets lussekatter och står och rör i grytorna hädanefter. TACK SNÄLLA IGEN HELENA! Kram



Wiiihuuuu!! :-)  

Av Jennifer - 11 november 2009 19:37

I dag har det gått i ett! Jag jobbade halvdag i dag. Åkte hem och hämtade Jesper och åkte ner för att köa till vaccinet på Norrviken. Vi kom dit tjugo över 12 och dom öppnade 1. Vi fick sprutan tio över 2. Fatta hur många det var innan oss. Martin mötte upp där. Jag frös så jag höll på dö eftersom den jädra kön var utanför. Men nu är hela familjen vaccinerad utom Jakob då som inte får. Dom har konstaterat ett fall av svininfluensan på dagis redan.

Sen åkte vi hem och städade FAST det inte är torsdag.Men Martin är borta hela dagen i morgon så det var lättare att städa i dag när alla var hemma. Jesper har varit så lycklig i dag för vi hade lovat honom en julkalender när vi tagit sprutan. Han och Martin åkte efter sprutan men kom hem med en LEGO låda istället. Ett Power Miner monster som han velat ha länge. Pappa skämde bort honom lite. :-) Han var såå glad. Själv köpte jag "Hemtrevligt" Julmagasin. Mmmm vad mysigt att läsa. Längtar till advent nu.

Nu har vi städat klart. Ätit middag. Brasan brinner och årets första glögg står på bordet med pepparkakor. Nu kommer snart Helena förbi med min födelsedagspresent. Spännande. Jag känner mig väldigt trött i dag. Undrar om det är vaccinet?

Ovido - Quiz & Flashcards