Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg under mars 2009

Av Jennifer - 2 mars 2009 21:02

....tusan va fort veckorna går.

Idag vaknade micromannen tjugo öve fem....Puh

Vi skjutsade lilleman till dagis och gick sedan till öppna förskolan. Jag pysslade klart lillemans gipsfot. Jo lilleman. Jag gjorde ju micromannens fotavtryck och den blev jättefin. Lillemans var asful så jag gjorde om den. Nu är jag nöjd.

Sen slappade jag bara för en gångs skull. Vi hämtade Lilleman på dagis och var på Willys och handlade lite billiga saker. Tandborste till micromannen. han har ju fått två tänder nu!! :-)

Nu på kvälllen har jag varit och solat. Skönt att få bort vinterglåmigheten.


Over and out

Av Jennifer - 1 mars 2009 07:47

I dag vaknade lilleman halv 6!! Puh . Jag skall väl inte klaga eftersom han sover hela natten från 19 ungefär men halv 6 är liiite för tidigt. Jaja tänkte jag, jag kollar på wasaloppet. Det började ju inte förrän halv 8! Innan man fick barn missade jag alltid Wasaloppet för man tyckte att det var tidigt, nu går det en halv dag innan sändningarna börjar. Hahaha. Det är helt galet.

Idag åker svågern och svägerskan till Tahiland. Guud va härligt...Idag är det jättefint väder så det blir en promenad med vagnen...

Ovido - Quiz & Flashcards