Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg under oktober 2011

Av Jennifer - 7 oktober 2011 09:13

  Jesper går i en skola med fotbollsinriktning från mellanstadiet. Det går många fotbollstokiga killar och tjejer i skolan. Jesper hejar på AIK och vet några lag. Han tränar fotboll med god framgång men han kanske inte riktigt kan alla spelare och lag som några andra i klassen. Men han vill vara lite mer insatt än vad han egentligen är..:-) Han har nog hört ett och annat fotbollssnack på skolan och skulle briljera lite..

I går morse på väg till skolan sa han lite tufft: Mamma SSK vann med 2-0! Oj då tänker jag och försöker låta intresserad över hans nya kunskap och frågar då: - Jahaa, mot vilka då? Jesper:- Eeeehhhh.....det vet jag inte........

Jag försöker rädda upp så att han får briljera lite mer med sin kunskap: - SSK är det Sollentuna sportklubb eller? Jesper:- Eeehhh....det vet jag inte.......Men det var med äkta män på riktiga fotbollsplaner!!! Hahahahahahahahahah! Han är för söt!   

Av Jennifer - 5 oktober 2011 12:20

NU är den inhandlad. Årgångsglöggen som släpptes 1 oktober. Passar på att handla innan dom tar slut.

 I år är det Jensen Pamp McCann som ligger bakom den bruna flaskan som innehåller glögg smaksatt med arabicakaffe från El Salvador. Flaskans form är den samma som tidigare år men Jensen Pamp McCann har valt att tona ner själva årtalet lite och istället är kaffeplantagets GPS-kordinater i fokus. Bakom själva kaffet i glöggen står Johan & Nyström. Visst ser den lyxig ut?



 

Av Jennifer - 4 oktober 2011 20:45

  Rätt fina tycker jag!


 


     

     

Av Jennifer - 4 oktober 2011 12:15

En hektisk dag i dag. Från tidig morgon till sen kväll. Lite förkyld och hängig också. Men det är bara att bita ihop. Martin kommer ju faktiskt hem igen på torsdag.

Kanelbullensdag idag! Jag skall faktiskt unna mig en kanelbulle idag med killarna    i kväll efter Jespers dansträning. Lite kvällsmys.

 

Jag har fått hem mina fina gardiner. Längtar tills dom får sättas upp till advent. Men först ska jag fira födelsedag!

Appropå jul. Jag har sett H&M HOME jul kollektion. Det fanns en och annan fin grej som står på fruns önskelista!

  Nä nu måste jag fortsätta jobba. Dagis stänger 16 idag så jag måste hinna i tid!

Kram

Av Jennifer - 3 oktober 2011 16:30

Jisses vad mörkt det var i morse! Det blir bara svårare och svårare att gå upp på mornarna. Och mörkare blir det. Jakob sa i morse: -Är det natt mamma? Jag måste ta med ficklampan till dagis!   Snart får man börja elda i öppna spisen. Hög mysfaktor.   

Vilken dag som helst kommer dom nya fina gardinerna jag beställt från Jotex. Det är lika bra att passa på. Dom tar alltid slut fort.

      http://www.jotex.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=51209&productId=320527&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink



http://www.jotex.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=51209&productId=320144&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink


Och snart börjar julmagasinen dimpa in! Wiiiii!









Skapa flashcards