Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Jennifer - 2 november 2009 19:15

I dag har jag haft en heeelt fantastisk dag! Jag och min bonusdotter åkte in till stan i morse. Vi gick runt i affärer för lite shopping. Lunch med vin på Zanzibar på Norrmalms Torg. Sen till The Studio för fotografering. Det var jättemysigt och roligt. Bonusdottern är ju fantastisk vacker det visste jag redan. Hon såg ut som en modell på varje kort. Men att jag kunde bli så bra på kort känns jätteroligt. Där ser man vad ljus osv kan göra. Och det är ändå utan retuschering!! :-)

Efter det gick vi till Hotell Anglais och tog ett glas vin till innan det var dags för hemfärd. Nu är jag hemma och helt slut. Nu blir det nog en dusch sen soffan!


Over and out!

Av Jennifer - 2 november 2009 07:58

Idag har frun dvs jag, tagit en semesterdag för att tillbringa den med världens bästa bonusdotter. Hon har precis fyllt 20 och vi gav henne en fotosession på The Studio. Jag och mannen ska först upp till dagis på uppföljningssamtal efter inskolningen med den minsta. Sen hämtar vi upp dottern och åker till pendeln. Vi ska in till stan och sedan bli det lunch och shopping innan det är dags för The Studio. Där väntar Champange, make up, hårstyling osv. Det ska bli jättespännande!

Ovido - Quiz & Flashcards