Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Jennifer - 12 november 2009 20:46

Den dagen gick ju inte alls som jag tänkt mig. Strax efter nio ringde dom från dagis. Säger att Jesper är hängig av sprutan. Bara att åka hem igen......Suck. Missade lunchen med Jennie. Hämta barnen. Hem göra lunch. Städa ur , kökslådorna. Städa leksakslådorna. Sen kom mamma och pappa förbi och käkade middag. Ingen rolig dag i dag...Nu blir det sängen och en ny roligare dag i morgon, förhoppningsvis...

Av Jennifer - 12 november 2009 08:27

I dag när jag vaknade kände jag mig übertrött, ont i halsen, ont i huvudet och lite burkig. Väldigt öm i armen….Hoppas det inte blir mer biverkningar än det här efter svininfluensa vaccinet!

Lyxade till mig på vägen till jobbet och köpte en flaska brämhults färskpressade juice med apelsin och jordgubb. Piggade upp mig på en gång! :-)

Idag är Martin borta hela dagen och föreläser i Örebro. Så det blir jag och grabbarna hemma.

Idag ska jag luncha med min ”gamla” brevkompis Jennie. Det ska bli så kul!

Fortfarande aslycklig över mitt förkläde!

Ovido - Quiz & Flashcards