Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg under september 2010

Av Jennifer - 28 september 2010 20:06

Taaaaadaaaaaaa!


Susann Haggren!



Det kommer ett litet paket på posten snart! Grattis! Susann har också stor erfarenhet av Gekås! 6840 hade Susann gissat på! 71 kronor ifrån bara!

  

Av Jennifer - 26 september 2010 18:52

Idag sov jag till 9. Inga barn, ingen välling att göra...Ahhh

Min fantastiska kusin Linda och hennes man hade dukat upp fantastisk frukost med allt man kan önska sig. Bara att sätta sig ner och äta.

Vi åkte iväg till grannbyn Viskafors där dom hade lamp utförsäljning i dagarna tre. Det var vid en fabrik. Jag fick med mig 6 lampskärmar och 2 lampfötter och jag betalade 340 kronor!!! BILLIGT. Bilder kommer sen. Sorry att jag inte tänkte på dig Helena. :-(

Sen gick färden till Knalleland. Oj vad mycket shoppat det blev där.

Julklappar och andra fina saker till vårt hem. Jag köpte skitsnygga gardiner!

Så här ser vår baklucka ut INNAN vi har varit på Gekås! Hahahaha. Hur ska det gå?!

Nu ska vi snart äta härlig Laxfile under skaldjurstäcke. Vi har det riktigt gött här nere.

Vi har träffat moster och Lasse och andra kusinen Mangeborg med familj. Mysigt. 

I morgon drar vi till Ullared. Glöm inte tävlingen så ni röstar på slutsumman på kvittot från gekås! I morgon smäller det!   

Av Jennifer - 25 september 2010 21:19

  

Nu är vi här! Resan har varit spännande med många stopp. Vi har redan börjat shoppingen på vägen ner.

Vi har blivit bjudna på en god middag och druckit gott Amaronevin. Nu laddar vi för en tur till Borås i morgon.

Godnatt allihopa!

Av Jennifer - 24 september 2010 20:55

I dag har det gått i ett hela dagen. Upp 05,45, lämna kidsen,till jobbet kvart över åtta, jobba, iväg till optikern kl 9. Tillbaka 10,35. Åt snabb lunch 12,30. Iväg till sjukgymnast 14. Hämta killarna. Hem och laga mat. Fredagsmys med killarna. Nu sover dom och jag sitter här och väntar på Martin som sitter på ett tåg någonstans i Sverige.

Idag har det varit supermysigt väder. 21 grader och sol. Såg en kompis som bor i Sveg har skrivit på fejjan att första snön kommit och färgat gräsmattorna vita. Strange..

I morgon drar jag söderut på minisemester. Mamma och jag! På måndag blir det julklappsshopping på Gekås Glöm inte att tävla! Gissa hur mycket jag handlar och vinn en fin sak från Gekås. Nä nu blir det Skavlan.



Av Jennifer - 22 september 2010 12:35

På lördag åker jag och mamma ner till min härliga fina kusin i Kinnarumma! Vi ska ha det bra och umgås men framförallt ska vi till Gekås i Ullared på måndag. Då ska det shoppas julklappar och lite annat. Nu tänkte jag att vi kunde ha en tävling! :-)

Skriv i kommentatorsfältet hur mycket pengar du tror att jag kommer att handla för! Den som kommer närmast vinner ett fint pris från Gekås!! :-)

Tipsa alla du känner att tävla.


  

Av Jennifer - 21 september 2010 21:44

Det har varit 2 jävla skitdagar på rad. Ska inte tråka ut er med dom tråkigheterna.

En fantastisk sak har i allafall hänt i dag. Jesper har läst själv i skolan. Puss på min duktiga duktiga Jesper!   


Sen behöver jag er hjälp: Keeper eller?


     


Lite dåliga bider...Den är grön? Duffel.. Vad tycker ni?


Och den här är till dig Helena. Känner du igen någon? Tack för fikat förresten!


http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article47025.ab


Tack och lov så är denna dagen äntligen slut!





http://www.bloglovin.com/blog/1288933/norrviken/follow

Av Jennifer - 20 september 2010 08:00

Jag citerar Pär Lernström: "5.8% av befolkningen sjunger konstiga hockeyramsor om mini-hitler. Resterande 94.2% har ont i magen."


Och heja ramsan är för övrigt "Brown girl in the ring" med Boney M......:-D

Av Jennifer - 19 september 2010 19:00

I morse fick fru Miljeteig sovmorgon till tjugo över nio! Najs. Får lägga till att jag somna typ 22 på soffan i går så jag har sovit nästan 12 timmar!!

Vi har fortsatt operation röj i garderoberna idag. Den här produkten är heeelt fantastisk!

  


 (Någon borde skriva till företaget Compactor och tala om vilken reklam dom får på ,in blogg med 300 unika besökare i månaden!!) ;) I botten på garderoben finns nu mera:

1 Baden-baden dyna

6 Dynor till utemöblerna

2 stora soffkuddar

3 duntäcken

6 Kuddar

  

Sen blev det bullbak med Jakob som bara pratade om sin dagiskompis Silips (Filips) geggamoja! Hahaha! Bullarna blev goda i allafall. Vanilj och kanel. Mums!

Mamma och pappa var över och lämnade Jesper och provsmakade bullarna. Jesper hade haft jättkul. Dom hade varit på Cosmonova och kollat på film och sen på museét.

16.00 var det dags för fotbollsträning. Martin tog killarna och jag åkte en sväng till Stinsen för att reklamera Jespers gympaskor som har gått sönder Det gick fint.

Sen åkte jag också upp till Viby för att kolla på fotbollen. Jesper är så duktig. Han tycker att det är superkul!

Idag blev det en god gryta med fläskfilé, championer, lök, rött vin matlagningsgrädde och sky såklart. Och basmati ris. Supergott!

Nu sitter Martin och gossarna och kollar på disco daggarna! Bra musik! Snart dags för prinsarna att sova. Skriv gärna något i kommentarsfältet. Det är så roligt tycker jag.

I morgon är en annan dag!


Kram   

Ovido - Quiz & Flashcards