Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Jennifer - 17 september 2010 21:41

Mycket i huvudet. Tänker mycket på vän   som är sjuk. Hans familj   . Vill inte tänka. Han gillar inte maten på sjukhemmet. Funderar på om man får ta dit egen mat? Han vill ha Toast Skagen :-) Ska kolla upp det. Då åker vi dit med det!


Veckorna bara flyger fram. Jag bara älskar att Therese är tillbaka på jobbet. Min själsfrände. Min vän. Allt är precis som vanligt ena stunden skrattar vi ,liggandes på golvet för att i nästa stund prata om något som får oss båda att gråta.

Vem behöver psykolog när man har så bra vän! Puss!


Jesper är på minisemester hos mormor och morfar. Charlie inte hemma. Lyxigt att bara ha ett barn hemma.

Jag har fixat lite hemma. Tänkte visa mina senaste alster:


Först ny hylla ovanför matbordet i vardagsrum. Karaffen längst till vänster köpte jag på loppis häromdagen för 15 kronor!


 

Här är lite vacker höstljung i en vacker kruka. På vår gamla badrumsspegel! :-)


  


  

Gungstolen står där fåtöljen stod förut. Vi har ju köpt ny soffa. Bild kommer sen.

Har ni sett vilken fin murgröna på hjärta! Väggljusstaken på väggen är ett fynd från Jysk för några tior!


Nä i morgon är det full fart så det är snart dags att gå och sova.

Puss och godnatt från rödluvan! :-)


Ps Vet du att du kan följa min blogg på bloglovin. Anmäl dig så  säger den till när jag har skrivit något.


  

Ovido - Quiz & Flashcards