Norrviken goes Christmas!

Direktlänk till inlägg 26 september 2010

Shopping på högsta nivå och sista chansen att TÄVLA!

Av Jennifer - 26 september 2010 18:52

Idag sov jag till 9. Inga barn, ingen välling att göra...Ahhh

Min fantastiska kusin Linda och hennes man hade dukat upp fantastisk frukost med allt man kan önska sig. Bara att sätta sig ner och äta.

Vi åkte iväg till grannbyn Viskafors där dom hade lamp utförsäljning i dagarna tre. Det var vid en fabrik. Jag fick med mig 6 lampskärmar och 2 lampfötter och jag betalade 340 kronor!!! BILLIGT. Bilder kommer sen. Sorry att jag inte tänkte på dig Helena. :-(

Sen gick färden till Knalleland. Oj vad mycket shoppat det blev där.

Julklappar och andra fina saker till vårt hem. Jag köpte skitsnygga gardiner!

Så här ser vår baklucka ut INNAN vi har varit på Gekås! Hahahaha. Hur ska det gå?!

Nu ska vi snart äta härlig Laxfile under skaldjurstäcke. Vi har det riktigt gött här nere.

Vi har träffat moster och Lasse och andra kusinen Mangeborg med familj. Mysigt. 

I morgon drar vi till Ullared. Glöm inte tävlingen så ni röstar på slutsumman på kvittot från gekås! I morgon smäller det!   

 
 
Maria

Maria

26 september 2010 19:14

Hör ju att ni har det hur mysigt som helst! Så skönt för dig!!
Du kommer att handla för 6340kr imorgon ;)

http://www.muminland.wordpress.com

 
Ingen bild

Jennie

26 september 2010 22:06

Nä, du kommer hem med grejer för minst 10 000. Julklappar, födelsedagspresenter, vardagsvaror, ett flak tandkräm, ett flak schampoo och balsam, vinterkläder till killarna, ny kappa till dig själv, 10 par jeans till alla du känner och så en hyrbil full av leksaker. :D kram!

Jennifer

26 september 2010 22:12

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Puss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 18 december 2012 20:54

Halloj! Här springer dagarna på och det fixas och fejas. Idag har vi klätt granen. Killarna ( och vi ) tyckte den blev den finaste granen någonsin! Nu ska bara klapparna slås in och läggas under. Vågar man det redan? ;-) Sen har jag bakat vinter cup...

Av Jennifer - 15 december 2012 18:19

Heeeej på er därute i snöyran! Hur har ni det. Ja vi får ju en vit jul iallafall! Först vill jag bara berätta om ett inlägg jag fick idag av en vän. Hon tackade för inspirationen på bloggen och hon gillar/gillade inte ens julen förr. Jag blir såå gla...

Av Jennifer - 14 december 2012 17:04

Idag var det dax att välja julgran. Vi köper kungsgran för det funkar för oss. Vi har köpt av Sollentuna norra scoutkår 2 år nu. Man går in på en stor tomt där alla fina granar står. Sen går man runt där och känner in vilken som ropar på dig. Då grab...

Av Jennifer - 11 december 2012 20:56

Idag blev det lite Mozart kulor bakade. Bakade? Heter det så? Eller tillverka godis kanske man ska säga? Ja ni hajar! Nougat skärs i bitar och rullas till bollar. Marsipan skärs i slantar och plattas ut. Nougatbollen läggs på marsipanen som sluts run...

Av Jennifer - 10 december 2012 07:40

Nu har alla roliga julböcker fått sin plats i tallrikshyllan också! Fint tycker jag! 14 dagar kvar så är det julafton. ...

Ovido - Quiz & Flashcards