Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Jennifer - 14 november 2009 14:40


Det är svårt att få mjuka bilder med blixten. Bilderna blir väldigt kalla, men här är iallafall loppisfynden!


                   

Jaha, den här lördagen måste ju gå till historien som världens mörkaste och tråkigaste! Men då måste man ju hitta på ngt kul! Jag fick sovmorgon i dag och sov till halv tio!! Sen blev det en tur till Sundbyberg. Och Carina ville följa med en stund. Roligt. Jag började på loppisen. Jag gick som vanligt och botaniserade länge. Jag handlade till slut en adventsstake i porslin, en "karamell" skål och en tulpanvas. Sen blev det en tur till myrorna och stadsmissionen men där blev det ingen lycka. Efter det en tur till Åhlens men Åhlens i Sumpan är helt värdelös tycker jag. På vägen hem stannade jag till på röda korset i Sollentuna där jag köpte 2 ljudböcker till Jesper. Och vet ni vad jag hittade?! En jätte fin hylla i samma märke som vårt köksskåp för 750 :-!!! Men vi har ju inte plats i vårt lilla kök...Nu sitter vi här hela familjen och myser lite innan vi ska i väg till vänner på middag och bada i deras SPA utomhus. Myyys!

Jag ska lägga in bild på loppisfynden lite senare får ni se.

Ovido - Quiz & Flashcards