Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Jennifer - 27 november 2009 19:10

      

  Idag har vi "vinkat av" Jennie på jobbet som skall gå på mammaledighet. Det var tråkigt att hon försvann nu också. Therese har ju varit hemma sen i somras också. Jag och Christina får hålla ställningarna på jobbet nu. Tur att Bitte är kvar också.

Idag har jag handlat en jättefin buxbomskrans av mina killar på högtorget. Jag köpte vita sidenband och nu sitter den ovanför vår enögda säng i sovrummet. Vi har för tillfället bara en sänglampa där!

Efter middagen i dag så bakade jag och Jesper pepparkakor. Han är verkligen jätteduktig. Hans var minst lika fina som mina! Min kille!

I morgon ska jag ev baka lussebullar.

Jag och Jesper ska till sollentuna centrum och kolla in Star Wars byxor till honom.

Jag ska reklamera en Odd Molly tröja som gått sönder.

Nä nu är det dags för fredagsmys....

Ovido - Quiz & Flashcards