Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Jennifer - 6 november 2009 11:17

När jag fyllde år häromsistens så fick jag 3 hääärliga presentkort på olika kedjor. 400+400+300. Det är ju toppen. Men, jag blir liksom lite snål och går och funderar på vad jag ska handla. Jag har verkligen inga problem annars och hitta varor på dessa tre kedjor. Men då ska jag försöka få ut så mycket som möjligt av detta. Såå löjlig!

På Panduro hälsar dom inte artigt som dom gör till alla när man kommer in och handlar utan dom säger - Heeeej. Det var längesedan. Väldigt igenkännande. Så ni förstår att jag spenderat en och annan krona där! Hihi

Jag tror iallafall det blir ett par Jeans, lite julpyssel och ev ett spel. Låter bra tycker jag. Jag ska bara fundera på det ett tag till :-)..........


Ovido - Quiz & Flashcards