Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Jennifer - 19 mars 2010 20:24

I onsdags skrev jag ett långt inlägg som försvann när jag tryckte på spara...  Har varit arg sedan dess. Försöker sammanfatta.

Fick superfina bakformar av mina kära kära vän Theresé! TACK!!

Jennie, Julie, Theresé och Max var på besök! Sötisar.....

Här är killarna i sina fina outfits efter matchen i söndags!

  


Så, veckan har bara svischat förbi! Idag har fru Miljeteig varit inne på "In och finn" och köpt en superfin vit "bur" som man hänger i taket med dekoration inti. Jag ska ta bild när jag hängt upp den. Jag har också frossat på Panduro! :-)

Vad kan det bli för pyssel av ägg, vit färg, najtråd och en fjäderboa?

  

Det får ni också se senare...:-) Men oj vad det är roligt att pyssla.

Jag var uppe på Hötorget i dag och skulle köpa körsbärskvistar. Mina killar där har nog saknat mig i vinter för jag fick 2 buntar för priset av 1. 40:-

Får se om dom blommar nu.

Charlie är hemma efter en vecka i fält. Som lumpen ungefär. Jag ville välkomna honom hem så jag gjorde härligt goda "mackor" stekta i vitlök med guaccamole, blandad sallad, rödlök, riven parmesan, baconlindad kycklingfilé. Gott!

  

Nu har man druckit ett glas rött (läs 2!) och kollar på så ska det låta. I morgon ska det bli toppen väder!

Ovido - Quiz & Flashcards