Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Jennifer - 2 mars 2010 18:01

I dag har det snöat igen! Herregud vad kommer allt i från?

En bra och rolig dag på jobbet. Har skrivit inbjudan och kallelser till stämman i April. Det görs ju bara en gång om året så det blir liksom kul då. :-)


Idag har jag också samlat ihop ett supergäng som skall gå på detta i April:

http://www.mammakvall.se/mammakvall/MK_SC_2010.html

Carina, Jennie (min "gamla" brevkompis), Linda, Helena och jag. Åh vad kul! Och vilka tjejer!


Det är så mycket roligt på gång.


Idag fick vi den officiella inbjudan till Andreas och Jessicas bröllop  Augusti. Jag och Martin ska vara värdpar. Vet inte riktigt vad det innebär dock..Vet ni så skriv gärna en rad om det? Jättefin inbjudan.


Emmis ringde i dag också. Saknar henne. Jesper saknar henne otroligt mycket. Dom har ngt speciellt dom där två.   


Idag ändrade vi hur det skulle vara i badrummeti sista stund. Dom skall böra kakla på torsdag. Hoppas allt blir klart fort OCH snyggt! För sen väntar en lista med grejjer jag vill gå igenom med dom om saker jag inte är nöjd med. Jag har inte skrivit namnet på byggarna här på min blogg. Får se om jag gör reklam för dom när dom är klara....

Fastna på denna bilden i dag.


  

Ett drömsovrum heeeelt i min smak fast med golvet som jag har skrivit om tidigare.

  


Nä Martin är bortrest och jag ska förbereda inför morgondagen.


Ovido - Quiz & Flashcards