Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Jennifer - 10 mars 2010 18:51

I söndags var min gulliga barndomsvän (hel sjukt ord egentligen eftersom vi har blivit vänner igen nu efter alla dessa år!), Jennie här med sina två barn Leon och Elis.

Jesper och Leon leker s himla bra. :-) Carina och Niklas med Anton och lilla Alva kom förbi i samma veva och det blev storlunch. Sen fikade vi lite. Sen blev det promenad till Norrviken skola för lite pulk och snowracer åkning. Det var ännu en supermyig och lugn dag. Helgen var bara skööön!

I måndags var jag och klippte och slinga håret! Åh vad härligt och inte en dag för tidigt. Jag går hos en tjej som heter Rana på Hair & Face på Gamla Brogatan i stan. Hon är superduktig. Och det är så billigt! Jag gör folieslingor på utväxten och klipper mig. Det tar lite över 2 1/2 timme och kostar bara 899:- Det är tokbilligt!

Idag har killarna lagt golvet här hemma. Åh vad fint det blev!

  



Det är liksom en ram runt. Fint va? Snart, snart får vi flytta tillbaka till vårt badrum så får Charlie ha sitt ifred.


Ovido - Quiz & Flashcards