Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Jennifer - 12 mars 2010 19:30

I dag började dagen med ett tandläkarbesök....:-( 1300 spänn kostade det. En lagning hade gått sönder. Och det kostade ju förstås 600 kronor för undersökning och tandsten för någon vecka sedan också. Fy fasen.. Jag var bedövad 4 1/2 timme. Huga!

Jag gjorde lite köttbullspastasallad till killarna för att ta med till simhallen där vi mötte upp Therese och lilla Max. Det var superskönt i vattnet. Jesper var som vanligt som en fisk i vattnet. Jakob tyckte att det var toppen och bada. När vi badat klart åt killarna sin matsäck.Det var så mysigt att sitta och småprata med Therese. Jakob somnade som en stock på vägen hem. Idag var jag och hämtade paket från Ellos. Jag köpte en skaljacka till Jesper för 149:- Jättefin!  

Jag handlade också några supercoola sommar outfits till Jesper och Jakob.

  

Jesper hade sin kompis Malakai här på filmkväll i kväll. Dom åt middag vid eget bord i vardagsrummet alldeles själva! :-) Det bjöds på sjörövar hamburgare.

  

Och så här sjöröviga blir man om man äter sjörövarburgare!

Sen blev det film och popcorn. Jakob ville också vara med på filmkväll.

  

Dom hade så mysigt tills Jesper blev alldeles för trött och arg när dom spelade nintendo så Malakai gick hem. Stackars M. Jesper åkte i säng ögona böj efter att ha bett om ursäkt. Åh vad trött jag blir på Jespers humör när han spelar. Nu har han spelförbud i en vecka.

Ovido - Quiz & Flashcards