Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Jennifer - 11 mars 2010 20:24

Idag har v varit på utvecklingssamtal. Jakob är jätteduktig på dagis och är pigg och glad, äter mycket och tar hand om sina kamrater. Jätteroligt att höra. Det märks att Jakob känner sig trygg. SOLBACKA är världens bästa dagis med världens bästa pedagoger!

Idag på lunchen var det hötorgspremiär! Var uppe hos mina killar på torget och köpte en stor bukett vita liljor. Åh vad härligt. Det är verkligen vår då!

På vägen tillbaka slank vi in på Deigntorget. Jag köpte denna VÄLBEHÖVLIGA skylt:

    

Hahahaha.

Så köpte jag en grej som man sätter disktrasan i istället för att hänga den över kranen eller dyl. Den torkar fortare.   

Sen när jag var på Ica hittade jag en trådlös telefon frå Philips för 169:-!!

Vår telefon är jättedålig så jag slog till. Vilken bra shopping idag.

  


Idag är det torsdag=städdag. Känns lönlöst att städa eftersom vi håller på renoverar, men man måste ju hålla efter. Imorgon ska jag först till tandläkaren och laga en tand som jag tappat en fyllning i och sen ska jag och killarna till Sumpan Simhall och bada med Therese och lilla Max. Mysigt.




Av Jennifer - 11 mars 2010 10:45

Måste ha er hjälp med att välja. Har helt fastnat. Vi har vitt högblankt kakel 20x40 på väggarna och kolgrått golv. (Se bild)

Kan inte bestämma mig för vilka badrumsmöbler vi ska ha. Vad tycker ni?

Snälla, snälla, snälla rösta!!! Tack på förhand. Kram   


    

Ovido - Quiz & Flashcards