Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Jennifer - 31 oktober 2010 19:18

38 år. 38 år. 38 år....

Jo jag är snart 38 år. Om typ 1 1/2 timme. Herregud vad fort det går!

Jag har haft en fantastiskt mysig och trevlig dag. Jag blev serverad frukost på sängen av mina killar. Och jag fick ett jättefint armband av Jesper som gjort själv. Och av Martin fick jag wiiiiihiiiiii! Min fina Dualitvisp!! Jiippiii!

Sen kom alla härliga vänner och släkt. Fick en massa fina saker bla presentkort på Panduro (Hej jag heter Jennifer och jag är Panduromissbrukare!) och IKEA.

Nu har vi ätit och druckit lite vin. Mys i soffan nu till sängdags.

Jesper är hos mormor och morfar. Fritids är stängt i morgon.

Imorgon är det 1 november och 4 veckor kvar till 1:a advent!

Jag glömde att fotografera idag så det var inte så många som fastnade på bild. Men här är några som gjorde det!

    

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards