Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Jennifer - 3 oktober 2010 20:38

Helgrna går så jäkla fort så det är helt sjukt!

I gårså fick jag sovmorgon. Skönt. Världens bästa Martin gick upp med killarna. När jag kom upp fixade vi med tvätt. En evig återkommande lördagssyssla! Pust. Det tar ju aldrig slut.

Sen var det dags för storhandling. Nu är det klart för 14 dagar. Skönt. Efter lunch så åkte jag till min vän. Hennes man är svårt sjuk. Det är så mycket man vill göra. Hon har lovat att höra av sig om dom behöver mer hjälp.

När jag kom hem så blev det  god middag. Efter middag kom Andreas, Oliver och Molly på besök. essica var på partaj i Märsta. Molly sen som en sol hela kvällen. Jag hade hyrt Snabba Cash. Den var bra.

Sängen hägrade sen. Jag läste i min nyinköpta bok. MMMmmmm underbar!

  

Imorse sov barnen jättelänge. Vi klev upp kvart i nio. Då låg gossarnaa i Jespers säng och kollade på film på lilla bil dvd:n.

Skönt! Idag har det gått i ett. Jag har sytt gadiner och satt upp dom. Strykit all tvätt. Martin har varit ute på områdets städdag. Charlie har rensat ogräs och klippt gräset. Martin och Charlie har varit och hämtat billy bokhyllor i Järfälla. Jesper och jag har bakat kärleksmums.

  

Sen kom mamma och pappa på fikabesök.

Jag har skjutsat J på träning. Varit på Jysk och handlat lite förvaringslådor. Lagat middag (köttfärsbiffar med ädelostsås och vitlöksmorötter. Mums!) Och gjort i ordning Emmas gamla rum. Jag har fixat ett pysselskåp.

    

  

    

 Det andra är presentskåpet samt lite annat smått och gott. Men det får ni inte se i! Nu blir det vila i soffan innan dusch och sängen. Tur att det är måndag i morgon så man får vila lite. ;-)


Ovido - Quiz & Flashcards