Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Jennifer - 17 oktober 2010 21:07

www.eikkala.com ordnar en tävling. Man ska välja 3 saker. Hur ska jag kunna det? Älskar allt! Men men....


Det här önskar jag mig.


      

Hoppas jag vinner den fina boken! :-)

Av Jennifer - 17 oktober 2010 20:17

Imorse, eller i förmiddags vaknade jag halv elva!!! Jisses! Såå skönt.

Jag gick upp och hittade 3 gosiga killar i saccosäken framför brasan läsandes en bok. Jag åt frukost länge. Kaffe, juice, mjukt bröd med hamburgerkött, en med ägg och kaviar och en hård macka med leverpastej och saltgurka. Mmmmysigt.

Sen var det dags för lite egenvård. Inpacking osv. Skönt.

Jag och Martin passade på att frosta av frysen nu när det är så kallt. Vi inventerar ju frysen varje gång det är dags att skriva matlista och utgår från det. Det är ett jättebra sätt att ha bra koll på vad som finns i frysen. Sen vi började med det kastar vi väldigt lite mat.

Jag åkte iväg och storhandlade. Jag träffade på C och passade på att chitt -chatta lite där mellan hyllorna. Man får passa på. Så här ser kylskåpet ut när jag har storhandlat.


  

Vi har satt upp hyllan jag köpte igår också. Det blev toppen. Bild kommer.

J sms:ade och undrade om vi ville träffas och fika. Vi bestämde träff i lekparken. Vi, dom och alla barnen. Det var första gången vi sågs sedan J fick cancerbeskedet. Hon ser så stark ut! Så klok.

Det var så mysigt att ses och precis som vanligt.

Vi har fyllt på lite i Jespers skolbok och fyllt i papprena till utvecklingssamtalet.

Jag låg brevid Jesper en stund när han skulle somna. Jag brukar inte göra det. Men i bland när Jesper frågar så är det så gosigt. Han klappar mig på armen.   

Nu är det mys i soffan resten av kvällen...

Ovido - Quiz & Flashcards