Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Jennifer - 19 oktober 2010 19:46

Tisdag...Ja jag och min bättre hälft Therese har ju startat en ny tradition med tisdagsmys. Vi båda hatar tisdagar men nu är det lite roligare, mysigare och godare. Vi lyxar till med något gott till kaffet. Idag blev det chokladmuffins.Mmmm

Var inne på Norrviken färg och pratade me dom duktiga killarna och tjejerna där.

Jag ska måla om den fina ljustaken jag köpte i lördags. :-)

Då hittade jag denna fina:

  

Här ska det få ligga pepparkakor till julens alla fikor! Det fanns en som det stod pepparkakor på men då blir det lite begränsat- Dom har såååå mycket fint där.

Vi har ätit Canneloni och härlig tomat och mozarellasallad idag. Det va mumschig!

Martin är bortrest igen. Tråkigt. Ja det blir ju iallafall lite mer kling i kassan. Ska önska mig något fint i födelsedagspresent. :-)

Nästa vecka är han borta igen mån-tors. :-(

Nä nu ska jag lägga mig i soffan och pilla mig i naveln en stund.....

Skriv gärna något i min gästbok.


Kram  

Ovido - Quiz & Flashcards