Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Jennifer - 16 oktober 2010 21:46

I dag. Vilken underbart härlig höstdag.   

V började som vanligt med jordens tvätthög att vika. Vid tiotiden kom Jespers kompis hit.

Jag åkte iväg på lite ärenden. Jag åkte förbi bakluckeloppisen vid KOM. Var ju tvungen att kolla lite. Hittade en superfin Ib Laursen hylla för 250 kronor! :-) LYCKA!!   


Jag hittade också en superfin ljusstake som jag tänkte måla vit. För 15 spänn   



I dag kunde jag inte hålla mig riktigt när jag var inne på panduro.....    

Det här ska bli fina grejer till jul!  


När jag kom hem packade vi ner korv och fika promenixa till en grillplats på Järvafältet! Helt underbart. Jag, Martin, Emma, Jesper, Jakob och Jespers kompis Noel. Vi lekte och hade mysigt. Duktiga killarna städade efter andra som hade skräpat ner där. Bra gjort!


Annars har dagen varit lugn. Vi har myst och ätit gott.Tankarna är fortfarande större delen av dagarna hos min vän och hennes barn. <3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards