Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Jennifer - 9 oktober 2010 22:00

Vilket fantastiskt ställe jag har varit på. Almåsa Konferens Västerhaninge. Förstklassig mat, trevliga rum, underbar utsikt, trevlig personal och shopping! Jo shopping. Det går faktiskt att shoppa på en konferensgård lååångt ute i skogen!

En fantastisk lykta från www.vikingland.se

Väldigt dålig bild dock.

Och en liten doftpåse till linneskåpet som luktar underbart!

     

och det här fiiiiiina halsbandet. Och hänget gömmer faktiskt en klocka.

  

Men det var skönt att komma hem. Jesper gjorde tom frukost till mig i går morse. :-) Duktig


Jesper var med på jobbet igår. Vi hade läkartid i stan igår morse Det kändes inte som någon idé att åka tillbaka till skolan med honom. Han är så duktig så det är inga problem.


Igår var vi på Pizzamiddag hos våra fd grannar. Det var trevligt. Martin har hjälpt till och skruvat och fixat lite.


Vännen är jättedålig....Tankarna finns hela tiden hos han och hans familj.    


Idag har Jesper och jag varit ute och cyklat. Jesper är så duktig. Han kämpar backe upp och backe ner, sjunger och trallar! Vi var på Stinsen och klippte Jesper. Vi har handlat mat tills i morgon. Då kommer  nämligen mormor och morfar hit. Jespers favoritprogram är halv åtta hos mig. I morgon har vi det här. Jesper har skrivit meny och i morgon ska det lagas mat! :-)

Jag har sålt mina tre byråer nu iallafall. Det kom en trevlig fransman och köpte dom. Han  ägde en chokladfabrik i Bretagne.Nu höll han på att starta en ny på Värmdö, Siggesta Gård.

Jag har tagit in min pappas bortgångna systers gamla dockskåp i Jakobs rum till klädskåp. Det blev jättefint tycker jag!

  

  

Sunkan och hans son var här och käkade ikväll. Martin, Sunkan och hans son var och hälsade på vännen som är sjuk. Trevliga killar.


Jakob är lite hängig och hostig. Får hoppas det går över snabbt. Han har ingen feber.


Nä good night folks!






Ovido - Quiz & Flashcards