Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Jennifer - 21 oktober 2010 20:36

Idag har vi varit på utvecklingssamtal med Jesper. Åh jag blir så stolt. Han är så duktig i skolan och en mycket bra kompis. Känns så roligt att höra att han jobbar tyst på lektionerna och räcker upp handen när han vill svara. :-)


Jag och Therese var på Stokholms essencefabrik idag på lunchen.

http://www.essencefabriken.se/

Har ni varit där? Det är helt fantastiskt. Massor av härliga kryddor utan tillsatser. Blandningar, choklad, vaniljsocker m.m.m.m

Idag handlade jag livsmedelsfärg. Tänkte att jag och Jesper skulle baka pumpa, spök och benknotemaränger till Halloween, så jag köpte orange, vit och svart. Kul! I går köpte vi en fin pumpa, lite spindelnät och en spindel.

Vi har varit och hämtat fåtöljen och nackkuddarna idag! Wooohoo. Den är superskön och fin.

  

Jag har tänt min mysiga slinga i fönstret nu när dom mörka kvällarna kommit. Såå mysigt.

  

Jag har uppdrag åt er som är så duktiga. Jag har nämligen gett upp!

Jag söker små "järnkottar" som på bilden nedan. Den som står framför lådan. Jag bjuder på något gott till den som hittar!

  

Ovido - Quiz & Flashcards