Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Jennifer - 16 maj 2010 20:39

Idag började dagen med en skön sovmorgon. Båda killarna har sovit till halv åtta - åtta dom här dagarna. Skönt! Lång frukost med tidning. Mmm...

Sen tog jag bilen och styrde kosan mot Plantagen för att köpa en spaljé.

Jag hittade lite blommor också. Sen hittade jag den här som jag var tvungen att fota, fast det var jäkligt pinsamt. Det var ju typ 1000 människor där.

Hahahaha!

När jag kom hem hade Martin lagat lunch.

Sen på med slit och släp kläder  och ut igen på tomten. Plantera det sista och fixa och  dona. Så här blev det:

        

Jens kom idag vid 2 tiden. Herregud, jag vet inte hur många gånger jag har hört - Jens,vet du blablablablablabl. Jens, vet du bablablablabla! :) Utan att överdriva säkert 200 gånger sen klockan 2. Jesper älskar verkligen sin morbror. Sunkan kom vid 5. Han fyller år i morgon så vi bjöd honom på födelsedagsmiddag. Vi åt grekisk biffteki med tsatziki och potatishalvor. En härlig sallad på Romansallad, cocktailtomater, gurka, avocado, rödlök och fetaost. Mumma. Glass till efterrätt. Det var jag och alla herrar. Martin, Sunkan, Jens, Jesper och Jakob. :-)

Tog en bild på mina vackra liljor också. Visst är dom fantastiska?  

Ovido - Quiz & Flashcards