Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Jennifer - 1 maj 2010 21:13

Ojojoj vilken dag vi har haft...

Imorse kom hon som skulle köpa vår bokhylla. Hon försökte pruta, men jag är stenhård. Man har ju säljarblod i ådrorna! :-) Martin tycker att det är skitpinsamt och är inte alls någon säljare. :-D Skönt att bi av med den. Nu ska det bara målas vitrinskåp också så vi har ngt att ställa våra saker i. Och helst innan den 12 då jag ska ha smyckesparty.

Sen blev det lite handling och pannkaks stekning. Sen var det bara att ge sig av mot Bålsta och Jespers badkalas.

Vi hade det så bra. Det var toppen och alla verkade nöjda. Och vilka härliga vänner Jesper har och vilka härliga föräldrar! Vi kommer sakna dessa fantastiska människor. Jesper öppnade alla sina presenter hos mormor och morfar. Han var heeelt tagen av alla fina presenter och vi hörde idel en massa; Åhh tack! Åh va fina! Åhh mina kompisar. :-) Och tack till Alex för all hjälp.

Efter badet var vi hembjudna hem till mamma och pappa på grillade hamburgare. Åh vad gott det var och vad skönt att sätta sig vid dukat bord. Puss och kram mamma och pappa.  

Nu är jag helt slut och sängen hägrar. Jag ska  bara dricka upp mitt glas vin och ladda inför kosläppet imorgonbitti! TACK till alla som var med och förgyllde Jespers dag!

        

Ovido - Quiz & Flashcards