Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Jennifer - 28 februari 2010 19:50

Vi har varit ute på Arlanda och kollat flygplan.

Åh vad jag skulle vilja ha suttit på ett plan söderut! Alla pengar har gått till renovering. Får se om vi får tillbaka på skatten?! 

Vi besökte os-byn i Arlanda. Jag provade på skidskyttarnas gevär fast med laserskott. Herregud vad svårt. Jag är rätt bra på att skjuta annars men det var helt omöjligt! Och efter att ha åkt skidor!! Herregud det är ett under att dom träffar överhuvudtaget! Men det var kul!


  

Vi fikade lite innan vi åkte.

Vi stannade till vid arlanda stad och shoppade varsin skinnplånbok! Så fin. Precis som jag har önskat mig så länge. Nu blir det os innan det är sängdags.


                                                  



Av Jennifer - 28 februari 2010 12:54

Det är mycket i fru Miljeteigs liv. Inte negativt utan det liksom bara flyter på. Jag såg nu att sist jag bloggade var förra söndagen. Ja det är väl då jag har tid. Jag är en söndagsbloggare. Närå!

I fredags hämtade mamma och pappa Jesper på dagis och han skall vara där tills i morgon! Minisemester. Där blir han bortskämd. Det är heeelt ok. Man får bli bortskämd av mormor och morfar.

I fredagskväll var det dags för årets första VKCK träff. Det var jättemysigt och jag skrattade verkligen jättemycket. Men det var verkligen tio små negerpojkar. 7 blev 3 till slut. Jag, Carina och Lena. Men Champagnen var fantastisk. Vi åt räkcappuchino med stora räkor och vitlöksbröd. Cheesecake med hallonsås. Mmmm det var såå gott.

I går hade jag en fantastisk shoppingdag. Jag hade fått HM återbäringen samt att jag hade 500 i presentcheckar som jag fick när jag gjorde en SIFO undersökning på 40 min för ett tag sedan. Jag handlade 2 par jeans, 2 linnen, 2 klänningar, 2 blusar och en långärmad t-shirt. Och jag behövde knappt betala någonting eftersom jag hade så mycket checkar. Kan verkligen rekomendera Gina Tricots jeans för 199. Heeelt fantastiska!

Jag och Martin har tillbringat 2 timmar vikt, sorterat och strykt tvätt. Skönt att allt är rent och i garderoberna. Jakob har sovit i över 2 timmar nu. Får nog gå in och väcka honom. Vi funderar på att åka till Arlanda och fika och kolla på flygplanen....



Ovido - Quiz & Flashcards