Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Jennifer - 14 februari 2010 18:55

  

Jag och Jesper har varit på IKEA idag. Vi behövde en rullplatta att ställa den nya stora blomman på. Vill inte att den ska stå direkt på ekgolvet. Det blev lite annat smått och gott också som vanligt. Det var mysigt att åka bara jag och Jesper. Vi köpte 2 fina spadar från IKEAs vårsortiment. Vi åt korv och Jesper mjukglass.

Jag köpte en rullgardin till sovrummet också.

Jag kom på att jag inte visat bilder på nya duschen ännu. Lilla toan är ju faktiskt nästan klar. Lite smågrejs kvar bara.

    



När vi kom hem fixade vi lite med handtag på skåpen i tvättstugan. Rensat min och Jakobs garderob.Sen kom mamma och pappa förbi. Jesper har varit lite hängig i dag så han har myst med mormor och morfar hela dagen.

Jag lagade god alla   dag middag till mina killar. Jag uppvaktade ju Martin med blommor i fredags. Nu ska jag gå och duscha och lägga mig i sängen och kolla på brother and sisters. Och om ni undrar om jag har jag blivit uppvaktad av min man i dag är svaret NEJ.... Undrar vad jag gör för fel?

  



Av Jennifer - 14 februari 2010 08:39

Jag fick sovmorgon. Jag fattar inte att jag är så trött varje morgon. Heeelt sjukt. Jag är verkligen ingen uppesittartyp och somnar tidigt. Ändå är jag trött på morgonen.

Sen skulle vi ut på kakel och klinkersjakt. Det finns jättemånga firmor i bromma så det var dit vi styrde kosan. Efter 3 timmars jakt hade vi kommit fram till följande: Kolgrå klinkers 20x20, vitt högblankt kakel 20x40 liggande på väggar och mosaik 2,5x2,5, i grå natursten som en "fondvägg". Tror det blir toppen!

  


Killarna var superduktiga.När i var klara köpte vi lite kaffebröd och åkte till familjen Lundquist-Miljeteig på Lovön för den utlovade middagen.Vi fikade lite när vi kom. Dom har fixat så mycket hemma också. Bytt ytterdörr, innedörrar och renoverat badrummet. Roger hade lagat ugnsbakad lax och risotto. Mums. Vi hade med oss efterrätt i form av fruktsallad och glass. Vi spelade lite Wii. Mycket trevlig kväll.

Vi får se vad denna dagen har i sitt sköte. Får se om Martin tänker fira sin fru på alla

  dag..........


Ovido - Quiz & Flashcards