Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Jennifer - 21 februari 2010 21:18

Idag vaknade killarna 8,15! Rena sovmorgonen! Skönt. Sen blev det långfrukost.

Jag och Jesper pälsade på oss för att gå ut och skotta. Jesper har inte varit ute på en vecka för han har varit så sjuk. Men han orkade inte alls utan började hosta på en gång och gick in igen.:-( Jag skottade åt grannen också som är lite skröplig.

Sen blev det lunch och pannkakor. Jag nattade Jakob sen gick jag ut och satte mig i solen. Myyys. Martin har fått upp rullgardinen i sovrummet i dag. Det blev jättefint.

Idag har jag gjort ett fynd. Har länge hållt utkik på blocket efter ett vitrinskåp. Och idag hittade jag det!

  

Fiiint och bra pris! Lycklig! Snäll man har man också som hämtar alla mina loppis och blocketfynd.   

Sen åkte vi till Bålsta på lite härlig middag.

  

Mamma hade som vanligt gjort supergod middag. Jens var där också. Killarna bara ÄLSKAR sin morbror.

Nä nu är det god natt så får vi se om jag kommer till jobbet i morgon?!

Ovido - Quiz & Flashcards