Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Jennifer - 17 februari 2010 18:41

http://www.youtube.com/watch?v=mpCRj-pOR3o

Idag har varit en bra dag! Nejförresten, det har varit en toppendag!

Jag jobbade i dag. Jesper är dock fortfarande sjuk. När jag kom till jobbet i dag hade jag fått mail från Norrviken skola att Jesper fått plats till hösten!!!Jaaaaa jag är så glad. Ännu en sten som fallit från mina axlar! Nu kan vi bara njuta av tiden fram till skolstart. Nu hoppas vi bara att kompisarna som också sökt kommer in. Vi ska genast ställa Jakob i kö också. Har i och för sig syskonförtur men man kan aldrig vara nog säker! :-)

Sen kom den fruktade elräkningen men den var inte alls så farlig. Vi har eldat bra!

Martin är och hälsar på sin vän på sjukhuset ikväll. Åh jag önskar att han blir bra snart. Jävla sjukdom!

Det pratas semestrar överallt nu. I natt drömde jag att vi var i paradiset på Öland. Åhh det är så fint och avkopplande där och jag håller tummarna allt vad jag kan för att vi får hyra i år igen!

Nä nu ska jag mysa med Jesper!  Puss


Ovido - Quiz & Flashcards