Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Jennifer - 20 februari 2010 20:49

Jag fattar inte vad dagen har tagit vägen? Vaknade i morse av att en flyttbil hade kört fast på framsidan. Och ni som vet hur vi bor vet ju att vårt sovrum är typ 3 meter från gångvägen på framsidan. Han slirade och höll på så det lät som om lastbilen var på väg in genom sovrumsväggen! Han höll på LÄNGE för att ta sig dom typ 50 meter in på gångvägen till dom som skulle flytta.

Killarna är fortfarande lite hängiga. Jesper följde i allafall med och storhandlade på dagen. Vi kom hem och fixade lite. Jag har städat ur kylskåpet. Skönt!

Martin har skottat ut lite snö från vår tomt. Vi har skottat taket och om vi lämnar snön kvar på baksidan kommer vi inte se gräsmattan innan midsommar!

Jag funderar på att göra en egen kokbok. Med mina favoritrecept. Det finns ju flera siter med "Gör in egen bok". Det skulle vara kul. Är det någon som vill besälla Jennifers favoriter? :-)

Nä nu blir det lite melodifestival och mys i soffan!



Av Jennifer - 20 februari 2010 16:31

Jag och Martin må vara 37 och 42 men vi är rätt barnsliga i bland.

Backhoppning är ju inte direkt underhållande att titta på men vi har kommit på 2 nya grenar.

-Nakenbackhoppning. Jag det talar ju för sig självt. Fatta den bilden! Hahahahaha

-Skidskytte. Då kombinerar man backhoppning med skidskytte. Skidskyttarna ligger under själva uthoppet och försöker träffa backhopparna! Hahahah

Det blir lite som lerduveskytte.


Jaajaa vi tyckte att det var kul i allafall! Förtydligar dock att vi vill ju inte

att ngn skadar sig, bara ramlar ner lite.

Ovido - Quiz & Flashcards