Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 9 november 2008

Av Jennifer - 9 november 2008 21:34

Idag började dagen med farsdaguppvaktning med kaffe på sängen till sjuklingen.Miniman har pysslat en kylskåpsmagnet läänge. Målat,lackat och klistrat på magnet. Av mig fick han ett presentkort på en grabbkväll här hemma. Han får bjuda vänner och jag handlar och lagar mat. Han blev jätteglad.

Sen storstädade jag. Hemmet har kommit lite i efterhand ett tag. Har haft för lite tid helt enkelt. Jag skjutsade mannen och miniman till globen för dom skulle på Monster Jam. Sen åkte jag och microman hämtade min  lillebror i solna. Vi åkte till mamma och pappa och käkade farsdagmiddag.Det var mysigt. Kyckling lasange ,mums!!

När jag kom hem var redan mannen och miniman hemma. Dom satt och fikade med stora syskona som uppvaktade mannen.

Nu skall jag snart gå och lägga mig. Ny dag i morgon.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards