Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 5 november 2008

Av Jennifer - 5 november 2008 21:57

Inventeringen gick bra igår.Jag var hemma vid 23 snåret så det har varit lite segt i dag.

Idag skulle jag och några tjejer från föräldrargruppen gå på barnvagnsbio. Men en efter en avboka, så jag och lilleman åkte själv till slut. Vi såg Rallybrudar. Den var bra. Jag gillar svenska filmer. Jag har inte förstått riktigt hur mammorna (för det var faktiskt bara mammor där) tänker när dom går på barnvagnsbio. Jag går dit för min egen skull. Lilleman är 4 månader och sover rätt långa perioder. Jag går dit med inställningen att om lilleman inte är på humör får man ju gå ut. Jaja lite småpip och sånt får man ju räkna med alla är ju där med samma förutsättningar. Men i dag var det en bebbe som skrek 90%av filmen. Den bebben ville absolut vara någon annanstans. Varför går människan inte ut?? Vilken egotrippad morsa. Jag blev så irriterad. Det var så nära att jag gick dit och sa till att- Din bebis vill nog inte vara här.

Näe BB är till för mammor med små bebisar som sover mycket tycker jag.

När jag hämtat stora killen på dagis åkte vi till öppna förskolan en stund.Det var mysigt att få leka lite med stora killen. Sen blev det middag innan det var dags för frun att för andra kvällen i rad fly hemmets lugna vrå. Mannen kom hem med hyrbil för ett jobb i morgon på annan ort. Jag skulle träffa tjejerna från föreningen styvmorsviolens samtalsgrupp jag höll i förra vintern. Inspirerad av filmen som jag var så gick det alldeles för fort upp till Vaxmora dit jag skulle. Till råga på eländet körde jag fel och var tvungen att vända tillbaka och fråga ett par som jag hade susat för bi i 70 knyck efter vägen. Dom såg inte helt nöjda ut...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards