Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 8 november 2008

Av Jennifer - 8 november 2008 22:48

Hörde precis en låt som alltid får mig att tänka på en grej som min lillebror skrev i sin resedagbok när han åkte sin första resa runt Asien. Jag tycker att det är så jävla roligt så jag norpar en del av hans inlägg och lägger in den här. Hoppas att det är OK lillebror? Och hoppas att ingen annan heller tar illa upp..Det är inte meningen.

 -------------------------------------------------------------------------------------------


Maste bara beratta:
Thailandare som sjunger maste for ovrigt vara det roligaste i hela varlden! Jag skulle kunnat lagt ut alla mina pengar bara pa att se och hora detta spektakel. Har foljer nagra smakprov:

"I walk this empty stleet, on the boulewald of bloken dleams." (Thailansk punkare sjong hogt och fint pa gatan)

"It's the mothelfucking Dl. D.L.E." (Dr. DRE framford av ett band pa en bar)

"I'm youl dleam, make you leal, I'm youl eyes when you steal. You know it's sad but tlue" (Metallica framfort av samma band)

I love it!

Av Jennifer - 8 november 2008 21:22

I går var jag,lilleman och microman hemma tillsammans. Vi gick på sagostund på biblioteket. Lilleman tycker att det är så mysigt. Sen var vi och handlade.Vi pysslade lite farsdag present.Lilleman har gjort en kylskåpsmagnet till mannen.

Senare på kvällen åkte jag till en vännina för lite tjejkalas. Det var med mammorna i föräldrargruppen för lilleman. Åh det var såå trevligt. Var hemma halv två. Fick sovmorgon av min snälla man. Vaknade vid halv elva!!

My good! Det blev lite stressigt. Var tvungen att åka till Stinsen för att fixa lite grejjer. Sen hem och scrappade ihop en dopbok till barnens kusin som döptes i Lovökyrka.Slog in presenterna och sen körde vi ut till Lovön.

Mannen skulle vara/är gudfar. Vi åt god mat och drack vin. Vi fick reda på att barnen skulle få en ny kusin!! Vår stora tjej som är 19 och stora killen som är 16 satt och sjöng med i kyrkan-Du vet väl om att du är värdefull...med en såååån inlevelse.Dom höll på att fåna sig (inte så att ngn såg eller hörde mer än vi som satt brevid) Ah men gud vad jag garvade. Dom är inte riktigt kloka. Precis som sin far.

Sitter och slö tittar lite på CSI Miami.Hur många poser kan han Horatio? En!! Han ser likadan ut hela tiden Och har ni tänkt på att i typ alla scener som utspelar sig utomhus är marken våt som om det har regnat. Och då menar jag verkligen nästan alla.I Miami där det nästan är sol jämt.

Idag älskar jag min man lite extra. Han var så där fin i dag. Men det blir inget kela, han är döförkyld!!;-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards