Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 6 november 2008

Av Jennifer - 6 november 2008 19:48

Åh vilken härlig dag det har varit i dag. Det har inte hänt så mycket idag. Jag har varit på en lång skön promenad. Jag försökte få med ngn från föräldrargruppen men det var ingten som nappade. Jag handlade lite frukt på Coop och gick in på systemet och köpte en flaska blåbärsglögg! Det skall bli spännande. Förra året köpte jag Blossas årgångsglögg i presentförpackning.Det är ju en ny krydda varje år. 2003 var det Pomerans, 2004 var det Vinteräpplen, 2005 Hjortron och Armangac, 2006 Lingon och Enbär och 2007 Havtorn och Kanel. Och i år då blåbärsglögg. Åh vad härligt tänkte jag när jag  när jag i början på december förra året köpte den förpackningen. Tills jag kom på att fan jag får ju inte dricka. Jag är ju gravid! Shit. Men i år skall alla flaskor drickas upp. Det blir nog glögg provning tror jag.

Sen har jag städat. Vi har städdag på torsdagar. Alla skall då vara hemma och städa.

I morgon är det tjejmiddag. Hos en vännina uppe i Edsberg.Det skall bli såå trevligt. Nu skall jag lägga mig på soffan och läsa.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards