Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Jennifer - 26 april 2010 20:05

Mia, Mia, Mia! Det går inte i ord att beskriva hur fantastisk hon var i går. Man for mellan gråt och skratt som en berg och dalbana. Jag är helt kär i denna vackra kvinna .Det är bland det naknaste mest självutlämnande jag sett. Jag skriver inte mer än så...


Idag har Jesper och jag varit på Stinsen och klippt Jesper. Han blev så fin. Måste ju vara snygg till kalaset på lördag. När killen som klippte frågade Jesper om han ville ha vax i håret svarade han myndigt:- Nä det är nog ingen idé för jag ska ta en dusch när jag kommer hem, men tack ändå!   


Ja det har annars varit en lugn dag. Jag har varit och fyllt på förrådet av Nespressokapslar till vår fina kaffemaskin.

  

Nu ska jag gå och flytta in alla våra saker i stora badrummet. För det är nästan klart!! Jiiiippiiiiii

Ovido - Quiz & Flashcards