Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Jennifer - 5 april 2010 19:31

Åh det är heeelt fantastiskt. Vi har ju blivit erbjudna att hyra ett hus i Nerja utanför Malaga. Det är Martins lillebror Andreas tjej, Jessica   som är så gullig och erbjuder detta! (Puss) Igår bokade vi flygstolar till oss alla. Vi kan ÄNTLIGEN åka allihopa tack vare Jessica, skattepengar, och att Emma och Charlie köper egen flygstol. Vi ska åka 19 Juli och kommer hem 3 Augusti! 16 underbara dagar vid stranden och hemma vid poolen! Jag är så lycklig att jag är helt gråtfärdig...  

Vi kommer komma ner så att vi är där tillsammans ett par dagar och så ska vi fira

Andreas som fyller jämt! Nu är det bokat och klart. Det ska bli så kul och härligt!

Jag hoppas våra vänner C och N   unnar oss detta också, eftersom vi innan pratat om att hyra något i Sverige. Men jag tror det!


Idag har jag och Jesper pysslat kalasinbjudningar till Jespers kalas den 1 maj. Dom skall skickas ut i veckan! Dom blev jättefina!


Ovido - Quiz & Flashcards