Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Jennifer - 10 april 2010 21:53

JESSiCA!!!!!

Jag har ju nästan glömt bort tävlingen som jag anordnade här om vem som kunde hitta dom billigaste flygstolarna till Malaga. Vinnaren är Jessica som för övrigt övat på detta ett par gånger förr eftersom det är deras hus som vi ska hyra! Grattis, du har ett fint pris som väntar.

Annars har veckan bara flugit förbi. Jag tycker bara att jag har stått och tvättat av mig sminket för att i nästa stund sätta på mig det igen... I torsdags var jag och en kompis på turné till Barkarby för att lämna in vagnen vars däck sprängdes samt lämna tillbaka ett par ben. Vi lämnade in vagnen och åkte till IKEA och glömde benen hemma! Så vi fikar istället tyckte vi. IKEA stänger ju 20 MEN FIKET STÄNGER 19!!!!!!! Vi åkte till Kista istället och gick på kondis!

Idag har vi fått massor gjort.Vi har satt in en massa grejer på blocket.  Hushållet har idag sålt 2 (!) mopeder! Städat. Jag har varit hos Kristin och Mikael och köpt Linneas gamla bilbarnstol. TACK! Varit på tippen och kastat saker. Och varit i Barkarby och hämtat vår vagn som varit på lagning. Köpt en ny vagn.




Hem och lagat middag. Sen kom Sunkan med sällskap förbi och fikade. Massor gjort. Killarna haar varit hemma med pappa och myst.  Nu ska vi spela BUZZ jag, Martin, Challe och Mona. Vill passa på att tacka för allafina kommentarer och gästboksinlägg. Det är såå roigt att läsa. TACK! I morgon ska jag in till san med Vicks Blue på Afteroon Tea på Lady Hamilton.

http://www.thecollectorshotels.se/lady-hamilton/food-and-beverage/afternoon-tea/

Hon har frågat mig om jag vill va lite smakråd  till deras vardagsrumsrenovring. Vad stolt jag blir att hon frågar mig!

Ovido - Quiz & Flashcards