Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Jennifer - 25 april 2010 07:26

Vilken fantastisk dag det var i går. Bara en helt vanlig skön dag.

Vi hade städdag i samfälligheten. Martin var ute och städade. Jag och killarna var ute hela dagen från klockan 9. Jakob passade på att långsova mellan halv tio och kvart i tolv! Herregud..Jesper och jag satt ute i solskenet och ritade. Sen blev det lunch och lek i parken. Jag åkte iväg på lite ärenden och passade på att hämta upp Emma. Vi köpte med lite fikabröd. Grannarna kom över och det blev stort bullkalas!  

Emma stannade på middag. Kvällen blev lugn. Vi skulle ha ätit middag hos Andreas och Jessica men Molly var hängig.


Idag ska jag till Uppsala och kolla på Mia Skäringer. Det ska bli så kul! Det börjar

kl 15. Innan dess ska jag hinna till Toysrus och köpa födelsedagspresent till min stora kille som fyller 6 år på fredag och till IKEA och handla ett handfat.

  

Så det är väl bäst jag kör i gång!


Ovido - Quiz & Flashcards