Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Jennifer - 24 november 2010 19:59

Onsdagkväll. Barnen sover. Mannen bortrest.

I dagarna 2 har jag fixat och donat här hemma. Martin säger så här: - Om andra skulle se detta, skulle dom säga att vi har julpyntat. Men eftersom jag är gift med dig och känner dig så vet jag att det bara är adventspyntat! :-D

Ska upp på Hötorget på fredag och kolla om mina killar har börjat sälja kransar.

Och vet ni?!! Jag har köpt lackstång till min limpicka. Så jäkla bra det blev!! Nu jädrar kommer allt att lackas. Rekomenderas. För några år sedan köpte jag lack i pelletsform som man smälter över ljus i en slags sked.Det rekomenderas också.

Här kommer lite bilder från det Miljeteigska hushållets adventspyntande!

Håll tillgodo.

                    

Ovido - Quiz & Flashcards