Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Jennifer - 6 november 2010 22:30

   Herregud vilken lååång dag detta varit. Jag menar inte på ett negativt sätt utan att jag har hunnit med mycket. I morse mös jag och killarna i soffan innan vi gick och käkade frukost.

Vid tjugo över nio plockade jag upp Mrs C för en tripp till IKEA. Å herregud vad vi shoppade. Pall, fårskinn, en massa fina julpapper, ljus, servetter osv. Vi åt lunch där. Skönt att sitta i sofforna och mysa och bara prata skit en stund. Pasta Bolognese, lingondricka, kaffe och chokladboll för 29 spänn. :-)

När jag kom hem plockade vi upp allt jag handlat. Sen kom Martins brorsa med fru och barn. Vi gick till Sollentuna kyrka för att tända ljus på Kjells grav samt tända ljus i kyrkan. Speciellt för vännen som skulle ha fyllt 43 år idag.
Vi fikade på St Larsgården. Det var supertrevligt. Svenska kyrkan anordnade.

Vi frågade om dom ville stanna på middag och det ville dom. 4+4. Sen kom Charlie hem. 4+4+1. Sen ringde Martins syrra. Dom var på väg hem från sitt hus i Björnrike. Dom bjöd in sig med egen mat. :-) 4+4+1+4. Så ringde Emma och Martin och bjöd in sig med egen mat. 4+4+1+4+2 Det slutade med 15 personer. Fullt hus men jättetrevligt.Kusinerna hade jättekul.

Nu blir det mys i soffan till läggdags. I morgon är en annan dag.

Ovido - Quiz & Flashcards