Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Jennifer - 22 januari 2010 20:14

Idag har det varit massor på jobbet. Dagen gick superfort. Vaknade tjugo över fem i morse av att det var ngn som var på toa. Suck...Är hel slut nu.

Men jag har precis druckit en fantastisk dubbel esprsso med fantastisk skummad mjölk! För vi har en ny familjemedlem! Låt mig presentera:


   Herr mjölkskummare!


Idag var min vän Jennie Gotsis http://www.talatydligt.se/ på Radio Stockholms program chillaming och pratade om högtidstal. Sååå duktig tjej! Jag stod utanför dagis och lyssnade som ett fån för jag ville lyssna klart innan jag gick in. Jag hoppas jag får möjlighet att höra henne "live" ngn gång.


Vi har ätit en god middag med fläskfile och tagliatelle. Druckit ett glas vin. Gjort fisksoppa till Charlies kalas. Nu är det Lets Dance och soffan som gäller!



Av Jennifer - 22 januari 2010 08:22

8 år och två barn tidigare!

Det var kul.


http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article47025.ab

Ovido - Quiz & Flashcards