Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Jennifer - 12 januari 2010 18:09



  Ja så var karusellen igång igen!
I dag är barnen på dagis för första gången sedan 14 december. Killarna kom upp duktigt i morse. Jesper nästan grät när han såg sin kompis Ludde fastän han har träffat honom på lovet! :-)
Jakob grät när han blev lämnad men det brukar gå över snabbt. Och han har ju inte varit på dagis sen på en månad!
Jakob har börjat prata och härmas som en galning. I går tittade vi på klassfoto från dagis. Han härmade mig. Jag  -Ulrika, Carita, Philip 
Jakob - Rika, Cita, Lip.
Han blev jätteglad när han såg alla sina kompisar på bilden.
 
Vännen är hemma från sjukhuset nu och operationen gick bra. Det är helt otroligt att man kan repa sig så fort efter en sån operation. Skickade blommor i går när han kom hem från sjukhuset. Hoppas att han repar sig fort nu!
 
Jag är så sugen på att köpa en Nespresso mjölkskummare! Känns som en lyxprodukt men jag har ju min lilla burk med mynt som jag samlat så det blir nog en sådan när jag orkat släpa mynten till SEB på sergels torg för räkning! :-)
 

Ovido - Quiz & Flashcards