Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Jennifer - 4 januari 2010 20:05

   

 

Igår var vi på Ballbreakers på kungsholmen och bowla med en vän från förr. Vi sköt gäss också i ngn slags simulator. Det var skitkul. Jag och Jennie var brevkompisar när vi var små. Nu fick jag träffa hennes familj också. Supertrevligt! Hon har 2 pojkar också. Vi bestämde att vi måste ses snart igen.


Idag har jag jobbat. Det är alltid supermycket att göra för oss i mellandagarna. Dels är ju halva styrkan lediga och sen har ju folk tid att ringa. Det ringer oavbrutet under hela telefontiden. Pust.


Idag har vi bjudit över Jespers kompis Ludde med familj på middag i morgon.

Vi prelbokade. Hoppas verkligen dom kan komma. Vi har pratat om att ses sen i somras. Vi hade med oss Ludde på kolmården då. Killarna hade så himla roligt. Vi tog lite bilder som vi skulle titta på tillsammans. Nu hoppas vi att dom kan komma.


Jag tänkte att jag kunde visa några av dom superfina sakerna jag fick i julklapp.


   


Ovido - Quiz & Flashcards