Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Jennifer - 1 juni 2010 20:30

Idag är det den första dagen i den första sommarmånaden. Härligt!

Dagarna går. Ifredags hade jag semester. Det var den sista dagen med inskolning på Jespers skola. Han tycker att det är superroligt och vill börja skolan direkt. :-)

Han fick vara med på musikklass och äta lunch i matsalen. Efter det åkte vi till Bålsta för att lämna barnen till mamma och pappa som skulle vara barnvakt över helgen.

Vi styrde kosan mot Göteborg. Vi var nere vid halv sju. Gulliga Moster Anne-Britt och Lasse bjöd på god middag när vi kom ner. Det var så trevligt. Vi satt vid köksbordet till halv tolv och pratade. På lördagen hann vi en sväng in till Alingsås. Myyysig stad. Ett måste är att gå på Balders Hage. Blir fullkomligt lyrisk när jag är där.

http://www.baldershage.se/


Den här gången blev det en superfin klocka. Med äggklocka. Lite 50 tal..

  

Sen var det dags för bröllop! Min kusin Magnus (eller Mangeborg som jag kallade honom när jag var liten) och hans Susann. Dom var så vackra.

  

Vi blev bjudna på en härlig grillbuffé på Heagården efter. Här är jag facebookandes direkt från festen. ;-)

  


Tack snälla för ett trevligt bröllop.   

Och Grattis kusin Linda och Åsa som fyller år i dag! Kram

Till sist får ni en bild på Charlie som praktiserat på brandstationen här i Norrviken. I full mundering med pappa Martin på ryggen!  

Ovido - Quiz & Flashcards