Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Jennifer - 31 oktober 2012 21:20

Jag vet inte vad jag ska säga. Jag tyckte redan att jag firat min födelsedag. Alla fina vänner och familj som ringt, mailat, skickat blommor, sjungit och gett mig så fina presenter. Jag är överväldigad och rörd. TACK alla!   



 

Dagen började med frukost på sängen. Fina Jesper hade köpt ett kanelljus. Jakob hade köpt en kryddburk. Det skulle han också önska sig i julklapp sa han.   

På jobbet har jag blivit firad med presenter, vin och tårta.

Dagen har jag avslutat på en italiensk restaurang på Kungsholmen.La Dolce Vita.

Jag åt Lammfilé med massor av vitlök och potatisgratäng. Och ett gott Primitivo vin. Nu är jag trött och lycklig och jag har haft världens bästa dag!

Av Jennifer - 31 oktober 2012 12:37

ÄNTLIGEN!

Ovido - Quiz & Flashcards