Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Jennifer - 29 oktober 2012 20:38

Idag blev det VAB med liten Jakob.   

Han har varit hängig sen i onsdags men idag har han varit helt feberfri.

Det blev en pysseldag. Vi har ritat, lekt Star Wars, kollat film, bakat kakor och så har jag pysslat ihop presenter

till 3 härliga tjejer. Läst lite i årets 3 julmagasin som jag köpt. Massor med fina tips och pyssel.

Planeringen har börjat. För en fridefull jul. Barnens julklappar är klara förutom en julklapp till Jesper. Några till är klara. Nya julgardiner inköpta och jag har hittat en fantastisk matta på blocket som jag tvättat som skall på till advent.

Mysig och lugn dag. (Bortsett från en smärre händelse med Jesper    på fritids idag. Men det orkar jag inte berätta)

Jag har så mycket i huvudet just nu. Känns som om min hjärna behöver ta en paus från allt funderande och grubblande. Jobbigt.

Nu ska jag gå och lägga mig efter en sömnlös natt med fullmåne...


     





Av Jennifer - 29 oktober 2012 11:40

Jag älskar den här skylten jag har i hallen!

Ovido - Quiz & Flashcards